Çarşamba, Şubat 3

işte geldim, buradayım...


Duyguları ifade etmek her zaman kolay olmuyor.
Hele ki benim gibi konuşarak ifade konusunda kendinizi sorunlu bulan bir insan için.

Hayat olumlu bakmak içindir...

Becerebiliyorsan eğer...

Ne kadar bunu bilsede insan, her zaman uygulayamıyor işte...

Gülse bile yüzün, dışarıya gösterdiğin maske olmaktan öteye geçemiyor...

Aynada kendine bakıp, ne kadar istesende “seni seviyorum” demeyi, dökülmüyor kelimeler, çıkmak istemiyor...

Bazen öyle bir zaman geliyor ki, aslında ortada söylenecek bir olumsuzluk olmamasına rağmen, ruhun soğuk oluyor. Bir türlü ısınamıyorsun...

Evet, evet duydum... Haklısın...

Ruh soğumaz hiç bir zaman... ama... içimdeki anlatamam başka türlü...

Demem o ki...

Bana ifade etmeye bir yer lazımdı... kendimi anlamaya... anlatmaya...

Buradayım işte...

4 yorum:

  1. Hoş geldin ama diğer taraf? :)

    YanıtlaSil
  2. ne çabuk keşfettin? :)
    orayı sıkıntılarımla meşgul etmeyeyim dedim. ne de olsa orası Tibet'in Diyarı :D

    YanıtlaSil
  3. Hadi bakalım burada da kol kola yürüyelim

    YanıtlaSil