Cuma, Şubat 1

önce ben!


Burcumun insanıyım ben sanırım...

İkizler burcuyum işte. Bir öyle bir böyle...

Şunu belirtmek isterim ki; bizim burç sanıldığı gibi kararsız ve dengesiz değildir. En büyük sorunumuz karar verme sürecimiz... Zaman alıyor biraz. Sanırım garanticilikten... Bu aşamada yakınımızda olan da sanır ki çok kararsızız, çok dengesiziz... alakası yok!!!

Ama şu konuda hak verebilirim; kendimizi sevmek konusunda pek başarılı olduğumuz söylenemez...

Misal ben sabah kendimle çok barışıktım ama biraz önce kilo verme aşamalarımın fotoğraflarına baktım, en zayıf olduğum dönemi çok beğendim, o yüzden şimdi kendime küsmüş vaziyetteyim...

Sonuç:

Gidip bir şeyler yesem hiç fena olmayacak!...

8 yorum:

  1. ben bir ikizler mağduruyum :)) çok yakın bir arkadaşım ve eşim ikizler. Aman allah'ım diyorum o nedir öyle diyorum :) neşeyi de kederi de bu kadar dipte yaşayan başka insanlar görmedim ben. benim şahsi kanaatim kararsız olmayıp hızlı karar değiştirdiğiniz yönünde. Konuyu kafasında henüz netleştirmemiş olan ikizler insanı aklına gelen ilk fikri mantıklı bulup o yönde bir adım atıyor, sonra azıcık düşünüp daha mantıklı bir yol buluyor, bu sefer o yöne adım atıyor, sonra başka bir fikir sonra başka bir fikir. Genelde başarılı kararlar veriyorlar ama o karardan emin olana kadar etraflarındakileri çıldırtıyor olabilirler, şahsen ben fazlasıyla çıldırıyorum bazen, yok yok bazen değil sık sık :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin burcunu merak ettim ama ben şimdi :))))

      Sil
    2. yay :) bu kadar şikyet ettiğime bakma her daim yakın çevremde en az 4-5 ikizler mevcuttur, seviyorum kerataları :))

      Sil
    3. yay ikizlerin en iyi anlaştığı burçtur. neredeyse ruh ikizi misali ;)

      Sil
  2. Sonuç: Kendini cezalandırmak, öyle mi..?

    Yahu, durduk yerde sorun aramışsın ama :)
    Daha zayıfını ne yapacaksın?
    Son verdiğin kilolarla girdiğin form şahane ki!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle deme Zeugmam. üstüne 4 kilo koymuşum kaşla göz arasında :(

      Sil
    2. Hadi ya!
      Şekeri hayatından çıkarmayı falan denesen..?

      Sil
    3. şeker, un, makarna ve pilavı hayatımdan çıkardım ;)

      Sil