Perşembe, Aralık 1

Benzemek


Babam bana çok sık "Bana benziyorsun, senin iş, para yönünden şansın aynı benim gibi!" derdi...

Düşünsenize, para kazanmak için çok çalışmak lazım inancının yaklaşık 17 yaşından beri kafama nasıl kazındığını....

Bir süredir farkındayım, gerçekten ona benziyorum.
Çoğunlukla çok çalışıyor ama "ancak" kazanıyorum...

Ama babam abarttı...
Herkesi o ayakta tutmaya çalışıyor,
herkes onun sayesinde ayakta kalabilir sanıyor...

Onun hayata tutunmak için ihtiyacı olan bu belki de...
Ben ona bu kadar benzemek istemiyorum ama!

Sirikuzu; bak bu sefer haklısın...

Her an kalp krizi geçirebilirim...!!!

Not: Fotoğraf bana ait...

3 yorum:

  1. Belki babası da O'na öyle demişti...

    YanıtlaSil
  2. kimbilir... belki de babasının yaşadıklarını görerek kendi böyle karar verdi...

    YanıtlaSil
  3. hiç bir şey yapmasa inan çok sıkılır ya da bir hobi lazım onlara.

    YanıtlaSil