Pazartesi, Haziran 20

Yok canııım... tesadüftür!

Cuma akşamı Deniz'le beraber eve doğru yol almaktaydık ve doğal olarak sohbet etmekteydik. Sohbetimizin konusu "Meleklerle Yaşamak" kitabının yazarının (Beki İkala Erikli) düzenlediği seminerdi ve Deniz bu seminere katılmıştı. İzlenimlerini, tecrübelerini anlatıyordu.

İstediğimiz her şey için meleklerden yardım alabileceğimizden bahsediyordu.
İsteklerin hızla tezahür eden zamanlarda olduğumuzdan...

Bende bu durumun pek işlemediğini söyledim ona. Bunun sebebinin benden kaynaklandığını, ya inanç eksikliğimden ya nasıl isteyeceğimi bilmediğimden ya da önceliklerimi belirleyemediğimden.... "Mesela, paraya ihtiyacım olduğu zaman, para isterken, arka plandaki sesler hep "aslında istemen gereken sağlık, paranın ne önemi var?!" diyor ve doğal olarak isteğim otomatik olarak hükmünü kaybediyor." diye de örnek gösterdim ki... Telefonum çaldı.

Arayan kardeşimdi ve heyecanla "Meleklerle Yaşamak" kitabını okuduğunu, bu kitabın herkeste, özellikle bizim sülalenin tüm kadınlarında olması gerektiğini, muhakkak ama muhakkak bu kitaptan hepimize alacağını ve en kısa zamanda kitabın yazarının sertifikalı eğitimine katılacağını anlattı bir nefeste.

Eminim ki, hayatım boyunca işaretler oldu hayatımda, farkettiğim ama olası görmediğim ya da hiç farkına bile varmadığım.

Bu yaşadığım(ız) öyle bir işaretti ki; yok canım tesadüftür bile denemez... O kadar açık, o kadar bariz bir mesajdı ki, benim nutkum tutuldu, Deniz'in tüyleri ürperdi...

Melekler yanımda olduklarını bu kadar hissettirmişken...


Belli ki artık durmak değil, ilerlemek zamanı...

5 yorum:

  1. ben de şaşırdım kalakaldım iyi mi??

    ama işaretlere inanmalı,bir anda olmadık bir ansa aslında tam da zamanında oluyor bir şeyler

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir farkındalık olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Canım yeni kitap arayışlarında olduğum şu dönemde iyi oldu, biraz araştırayım bakalım.Teşekkür ederim.İnşallah melekler hep yanımızda olsun güzel dileklerimizin tümü olsunnn :)))

    YanıtlaSil
  4. SECRET gibi bir kitap mı? çok merak ettim açıkçası

    işaret için söyleyebilecek bişey bulamadım vallahi Sibel.
    Umarım melekler her daim yanında olur ve her dileğin gerçekleşir arkadaşım

    YanıtlaSil
  5. son zamanlarda alıştırmalar yapıyorum kendime minicik istekler oldu hepsi :)) kitabı hemen almalı :D

    YanıtlaSil