Perşembe, Ekim 6

Bekledim dün...

Bekledim dün...

Sakinleşmeyi, dinginleşmeyi.
Kızgınlığımın gidişine rağmen, kırgınlığımın azalmasını...

Bekledim dün...
Kulağımda sevdiğim sesleri duymayı.
O seslerin içimi açmasını, kalbimin o seslerle tekrar ritmini bulmasını...

Bekledim dün...
Akşam olmasını.
Yanında kendim olmayı başarabildiğim gözlere bakmayı.
O gözlerle birlikte masadaki bardağın dibini görmeyi...

Bekledim dün...
Evden içeri girince, içimi ısıtan sıcaklığın beni sarmasını.
Onun heyecanını ve o heyecana yenilen uykusunu paylaşmayı...


Bekledim dün...
Bugünümün dünden güzel olmasını...

Fotoğraf bana ait.

5 yorum:

  1. İnşallah bugünün dünden çok çok çok daha güzel geçer.Sevdiğin seslerin hep yanında olması temennisiyle mutlu günler

    YanıtlaSil
  2. umarim tum sevdigin seslerin yaninda olur canim bugun...sevgiler..:))

    YanıtlaSil
  3. Beklediğine değdi mi Sibelim?

    YanıtlaSil
  4. Bazen ne kadar beklesende o sıcaklığı bulman mümkün olmuyor be canım.
    Aynı duyguları yaşıyoruz ama ben biliyorumki beklediğim asla gerçekleşmeyecek.Ama eminimki senin beklediğin seni fazla bekletmeyecek.
    Sevgilerimi yolluyorum şekercim.

    YanıtlaSil