Salı, Ekim 4

Samanyolu

Bazı şarkılar vardır. Siz kaç yaşına gelirseniz gelin, içinizdeki yeri, etkisi başka olan...

Ben müziği çok severim ama sözlü olanını. Enstrümantal dinlediğim de olur ama içinde yorum varsa daha da etkiler beni. Bazılarının sözleri çok mana ifade etmese de ona eşlik eden müzikle uyumluysa, beni alıp götürebilir, gitmek istediğim herhangi bir yere...

Ruhuma hitap eden çok şarkı var... ama şimdi yayınlayacağım şarkı, ben 80 yaşına da gelsem bendeki etkisini yitirmeyecek bir şarkı...

Ben bu şarkıyla öyle çok yer geziyorum ki....



Bir gün gecikmeyle... Haftanız güzel olsun...

4 yorum:

  1. Ben İlhan İrem hastasıyım Sibellll

    YanıtlaSil
  2. Sen de bendensin yani desene Aylaaaa :)))

    YanıtlaSil
  3. hem Samanyolu hem İlhan İrem;daha ne olsun

    YanıtlaSil
  4. Vallahi Dijlem, yok bu adam gibisi yahu! :)

    YanıtlaSil